Η Heidelberger Druckmaschinen AG (HEIDELBERG) ανακοίνωσε την απόκτηση των δικαιωμάτων τεχνολογίας, πνευματικής ιδιοκτησίας και brand της Polar Mohr, μιας μακροχρόνιας συνεργάτιδάς της στον τομέα του φινιρίσματος. Η συμφωνία δίνει στη HEIDELBERG την αποκλειστικότητα σε παγκόσμιο επίπεδο για τις πωλήσεις, το service και το marketing των προϊόντων της Polar Mohr.
Με αυτήν την κίνηση, η HEIDELBERG ενισχύει τον ρόλο της ως ολοκληρωμένος πάροχος λύσεων για την αγορά της συσκευασίας και των ετικετών, προσφέροντας ένα πλήρως διασυνδεδεμένο χαρτοφυλάκιο που καλύπτει ολόκληρη την παραγωγική αλυσίδα.
Όπως δήλωσε ο CEO της HEIDELBERG, Jürgen Otto, η εξαγορά αποτελεί «ένα ακόμη βήμα για την επίτευξη στοχευμένης ανάπτυξης μέσω εξαγορών & συγχωνεύσεων σε ελκυστικές αγορές» και επιβεβαιώνει τη στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει στους πελάτες της ολοκληρωμένες λύσεις που συνδυάζουν παραγωγικότητα, αυτοματοποίηση και ψηφιοποίηση.
Η συνεργασία μεταξύ HEIDELBERG και Polar Mohr ξεκινά ήδη από τη δεκαετία του 1950 και έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα επιτυχημένη.
Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η HEIDELBERG θα διαθέτει παγκόσμια και αποκλειστικά την ευθύνη για την εμπορική διάθεση και υποστήριξη των συστημάτων κοπής και φινιρίσματος, ενώ η Polar Group –που ανήκει στη SOL Capital Management– θα συνεχίσει να λειτουργεί ως συνεργάτης, αναλαμβάνοντας την ανάπτυξη, παραγωγή και συναρμολόγηση.
Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν οι λεπτομέρειες της συμφωνίας να παραμείνουν εμπιστευτικές.
Ο Dr. Paul Niederkofler, Managing Partner της SOL Capital Management, τόνισε ότι η κίνηση αυτή αποτελεί «το επόμενο λογικό βήμα» στη στρατηγική σύσφιξης της σχέσης με την HEIDELBERG, ενισχύοντας μακροπρόθεσμα τη θέση της στην αγορά postpress, των ετικετών και της συσκευασίας, ενώ επιτρέπει στην Polar Mohr να επικεντρωθεί στις βασικές της δεξιότητες.
Με περίπου 250 εργαζομένους στο Hofheim, η Polar Mohr παραμένει ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές μηχανών κοπής και φινιρίσματος παγκοσμίως.
Η ενσωμάτωση των λύσεών της στο χαρτοφυλάκιο της HEIDELBERG δημιουργεί νέα δεδομένα για την αγορά, ιδιαίτερα σε αναπτυσσόμενες περιοχές όπως η Ασία, η Νότια Αμερική και η Μέση Ανατολή.