GRAPHICANEWS

Παρουσιάσεις

Gallus Experience Event 2023

την 28 Ιουνίου, 2023

Το GRAPHICANEWS.GR βρέθηκε στα μέσα Ιουνίου στην Ελβετία για μία ξενάγηση στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Gallus, η οποία υπόσχεται να φέρει την ψηφιοποίηση και την αυτοματοποίηση στην παραγωγή ετικετών.

Η Gallus (μέρος του ομίλου Heidelberg από το 2014) στο ανακαινισμένο της κτιριακό συγκρότημα λίγο έξω από την επαρχιακή πόλη St. Gallen με φόντο τις επιβλητικές Ελβετικές Άλπεις, υποδέχτηκε εκπρόσωπους του ειδικού τύπου των Γραφικών Τεχνών απ’ όλη την Ευρώπη, ώστε να μας ξεναγήσει στις εγκαταστάσεις του νέου της Experience Center αλλά και να μοιραστεί μαζί μας τις ανησυχίες της και τα βήματά της από εδώ και πέρα.

Gallus Experience Center

Στην εναρκτήρια ομιλία του ο CEO της εταιρείας, κος Dario Urbinati, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα που αντιμετωπίζει όχι μόνο η Gallus αλλά ολόκληρος ο κλάδος των Γραφικών Τεχνών σε πανευρωπαϊκό επίπεδο: την έλλειψη προσωπικού!
Σε μία ήπειρο που αντιμετωπίζει πρόβλημα υπογεννητικότητας, τα προηγούμενα 2-3 χρόνια της πανδημίας, μεγάλο μέρος των ανθρώπων που εργάζονταν στη βιομηχανία της εκτύπωσης αποφάσισαν να βγουν στη σύνταξη, στερώντας από τον κλάδο μας συσσωρευμένη γνώση ετών. 
Από την άλλη, στην Αμερική, όπου το πρόβλημα έλλειψης νέου εργατικού δυναμικού είναι μικρότερο, δυστυχώς, η βιομηχανία μας δεν είναι ελκυστική για τους νέους που τώρα μπαίνουν στην αγορά εργασίας και προτιμούν να εργαστούν σε εταιρείες τεχνολογίας όπως η Google, η Meta κ.λπ.” τόνισε, παρουσιάζοντάς μας την παρακάτω αποκαρδιωτική εικόνα.

Birthrate decline

Στα παραπάνω, έρχεται, όπως είπε, να προστεθεί και το πρόβλημα τις αστικοποίησης, καθώς υπολογίζεται πως το έτος 2050, το 70% του πληθυσμού θα ζει σε πόλεις.
Το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 20% στις αρχές του προηγούμενου αιώνα.

Urbanization

Στη μετά-covid εποχή που διανύουμε, οι επιχειρήσεις καλούνται να αντιμετωπίσουν και μία σειρά άλλων προβλημάτων όπως η ραγδαία αύξηση του κόστους της ενέργειας & των πρώτων υλών αλλά και ζητήματα βιωσιμότητας τα οποία πλέον έχουν επιστρέψει ως ζητούμενα από τους καταναλωτές που είναι ιδιαιτέρως ευαίσθητοι με το περιβάλλον.

Η πρόταση της Gallus για να υπερβεί τα εμπόδια αυτά είναι η μεταμόρφωση τής βιομηχανίας μέσω της ψηφιοποίησης και της αυτοματοποίησης.

Ενώ η ψηφιοποίηση και η αυτοματοποίηση ξεκίνησαν με στόχο τη μείωση του κόστους παραγωγής και την αύξηση της παραγωγικότητας, η μετάβαση αυτή, σήμερα, έρχεται να λύσει και το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού.

Σύμφωνα με τον κο Urbinati, η αλλαγές στη βιομηχανία δεν θα πρέπει να συντελούνται μόνο σε επίπεδο μηχανών, αλλά θα πρέπει να δημιουργηθούν ολοκληρωμένα ψηφιακά οικοσυστήματα τα οποία να περιλαμβάνουν μηχανές, λογισμικά, cloud λύσεις και την ενσωμάτωση των παλαιότερων υφιστάμενων εξοπλισμών μιας επιχείρησης.

Στην αναγκαία αυτή μεταμόρφωση τής βιομηχανίας, η Gallus ως μέλος της Heidelberg, βρίσκετε σε πλεονεκτική θέση, καθώς ο όμιλος στον οποίο ανήκει μπορεί να καλύψει τα επιμέρους στοιχεία που χρειάζονται στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος (μηχανές, μελάνια, λογισμικά ροής εργασίας, R&D και νέες inkjet τεχνολογίες).

Gallus Ecosystem

Νέες μηχανές και δυνατότητες
Με στόχο την περαιτέρω μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας (TCO - Total Cost of Ownership) μιας Gallus για την παραγωγή ετικετών, η εταιρεία χρησιμοποίησε την εκδήλωση για να μας παρουσιάσει τη νέα της Gallus One με δυνατότητες Converting.
Η νέα μηχανή ενσωματώνει πλέον τα πάντα σε ένα πέρασμα: ψηφιακή εκτύπωση, εκτύπωση flexo, ημι-περιστροφικό κόφτη που μπορεί να αλλάξει μια εργασία μέσα σε ένα λεπτό και να επεξεργαστεί έως και 70 μέτρα υλικού το λεπτό, και οπτικά συστήματα επιθεώρησης τα οποία εξασφαλίζουν το υψηλότερο επίπεδο ποιότητας και μειώνουν σημαντικά τα σκάρτα.

Gallus Digital Update


Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε τη νέα δυνατότητα που θα έχουν οι επιχειρηματίες του κλάδου οι οποίοι θα μπορούν να αναβαθμίσουν μια υπάρχουσα μηχανή flexo Gallus ECS 340, προσθέτοντας σε αυτήν μια μονάδα ψηφιακής εκτύπωσης (DPU), μετατρέποντάς την ουσιαστικά σε υβριδική πρέσα Gallus Labelfire 340!

Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούν να διαθέτουν μηχανολογικό εξοπλισμό ψηφιακής εκτύπωσης με όλα τα πλεονεκτήματα και την ευελιξία που αυτή προσφέρει, σε συνδυασμό με την αξιοπιστία και την ακρίβεια της συμβατικής τεχνολογίας εκτύπωσης.


AI και οι νέες Καταναλωτικές Τάσεις

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης συνεχίστηκε με δύο πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες από δύο ανθρώπους εκτός της βιομηχανίας μας. Αφενός της συγγραφέως Katie King, η οποία μίλησε για την Τεχνίτη Νοημοσύνη που εισέρχεται με ταχύτατους ρυθμούς τόσο στη ζωή μας όσο και στις επιχειρήσεις και, αφετέρου, του κου Jack Stratten, ειδικού σε θέματα καταναλωτικής συμπεριφοράς και πώς αυτές επηρεάζουν όλους τους κλάδους του εμπορίου.

Η κα Katie King αναφέρθηκε στις πολύ σημαντικές προοπτικές που ανοίγονται για τον κλάδο των εκτυπώσεων με τη χρήση της Τεχνίτης Νοημοσύνης καθώς αυτή έχει τη δυνατότητα να αναλύει πάρα πολλά δεδομένα ταυτόχρονα (Big Data Analysis), τα οποία η βιομηχανία μας μπορεί να χρησιμοποιεί για να παράγει ακριβώς τα προϊόντα που χρειάζεται η αγορά, προσφέροντας έτσι μεγάλη μείωση στην κατανάλωση πρώτων υλών.

Η ίδια θεωρεί πως η χρήση της Τεχνίτης Νοημοσύνης είναι μονόδρομος για την καθημερινότητα των πωλητών και πως δεν είναι οι AI τεχνολογίες που θα κλείσουν τις επιχειρήσεις, αλλά, αντιθέτως, θα κλείσουν οι επιχειρήσεις εκείνες οι οποίες δεν θα εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που προσφέρουν.

Ο κος Jack Stratten από την πλευρά του επισήμανε πως η νέοι καταναλωτές σήμερα παρουσιάζουν μία, λίγο-πολύ χαοτική καταναλωτική συμπεριφορά η οποία δεν μπορεί να μπει σε καλούπια.
Από τη μία, είπε, βλέπουμε το ηλεκτρονικό εμπόριο να είναι σε άνθιση και από την άλλη εξίσου σημαντικοί να είναι και οι τζίροι στα παραδοσιακά καταστήματα.
Οι νέοι σήμερα ψάχνουν να βρουν το προϊόν που θέλουν στη χαμηλότερη τιμή, αλλά ταυτοχρόνως τα είδη πολυτελείας γνωρίζουν μία άνευ προηγουμένου άνθιση.
“Δεν θα ήταν καθόλου υπερβολικό να πω πως οι καταναλωτές σήμερα θέλουν τα πάντα.” τόνισε.

Consumer Trends

Η συμπεριφορά αυτή δημιουργεί μία επιπλέον πρόκληση για τις εταιρείες προϊόντων οι οποίες πλέον πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή εγρήγορση και να αφουγκράζονται τις επιθυμίες των καταναλωτών χρησιμοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια & εργαλεία (social media, AI, κλπ.) ώστε να μπορούν να συμβαδίζουν με τη νέα εποχή και να μην μείνουν εκτός αγοράς.

Gallus Timeline

100 Χρόνια Gallus
Τα εγκαίνια του νέου Experience Center της εταιρείας συνέπεσαν με τα 100 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας από τον Ferdinand Rüesch. Το 1929 ο κος Rüesch κατασκεύασε την πρώτη του μηχανή και έκτοτε ακολούθησε μία συναρπαστική πορεία με πολλές εφευρέσεις και κατασκευές οι οποίες φτάνουν μέχρι το σήμερα.
Παρόν στην εκδήλωση ήταν και ο εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας, επίσης Ferdinand Rüesch, ο οποίος μας προσέφερε μία ξενάγηση στο εντυπωσιακό μουσείο που έχει στηθεί μέσα στις εγκαταστάσεις του Experience Center και παρουσιάζει με χρονολογική σειρά την εξέλιξη της εταιρείας.

Gallus Timeline Museum

Gallus Timeline Museum