graphicanews

Ειδήσεις

Graphcom Demo Days Thessaloniki

Ολοκληρώθηκε η δια ζώσης εκδήλωση της Graphcom στη Θεσσαλονίκη

την 11 Ιουνίου, 2021

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το 3ήμερο event της Graphcom “HP Latex Demo Days” που, μετά από ένα χρόνο περιορισμών των συναθροίσεων λόγω της πανδημίας, πραγματοποιήθηκε με φυσική παρουσία των επαγγελματιών από τις 3 έως τις 5 Ιουνίου στο ξενοδοχείο “Capsis” στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, δεκάδες επαγγελματίες της εκτύπωσης επισκέφτηκαν με προσωπικά ραντεβού την εκδήλωση και είδαν από κατά τον νέο εκτυπωτή HP Latex 800W ο οποίος ήταν και ο πρωταγωνιστής της εκδήλωσης,

Κατά την τριήμερη εκδήλωση, τυπώθηκαν πολλές εφαρμογές όπως γραφικά βιτρίνας, γραφικά δαπέδου, ετικέτες με μεταλλικά εφέ, ταπετσαρίες, καμβάδες, εφαρμογές backlit, σε πολλά διαφορετικά υλικά – διαφανή και έγχρωμα φιλμ, δερματίνη, βαμβακερά υφάσματα κ.α. - με το ίδιο εκπληκτικό αποτέλεσμα και τα ίδια χαρακτηριστικά.

• Το λευκότερο λευκό της βιομηχανίας, που δεν κιτρινίζει με το χρόνο
• Υψηλή καλυπτικότητα και αδιαφάνεια
• Εύκαμπτα μελάνια latex που δεν σπάνε και δεν ξύνονται χάρις στο HP Latex overcoat
• Αμφίπλευρη εκτύπωση με απόλυτες συμπτώσεις
• Ζωντανά χρώματα και έντονα μαύρα
• Άοσμες εκτυπώσεις, απόλυτα ασφαλείς για εσωτερικούς χώρους, με πιστοποιητικά
• Συνδυασμός ποιότητας και ταχύτητας 


DemoDays Thessaloniki

Οι παρευρισμόμενοι είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν από κοντά το νέο κοπτικό Summa S One D60, τη νέα σειρά περιγραμματικής κοπής της SUMMA, η οποία σε συνδυασμό με το νέο σύστημα τροφοδοσίας φύλλων Tray One κάνει την κοπή ετικετών από φύλλο πολύ εύκολη.
Ενημερώθηκαν επίσης για τα υλικά του οίκου MACTAC και γνώρισαν τη νέα σειρά Mactac Wall Wrap, την αυτοκόλλητη χάρτινη ταπετσαρία με την υφή καμβά και όλα τα υλικά που αντιπροσωπεύει η GRAPHCOM (PET backlit film, υλικά ειδικών εφαρμογών, υφάσματα για εκτυπωτές solvent / UV / Latex).

Ο κος Πάνος Δημητρόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Graphcom ΕΠΕ, σχολίασε: 
«Η παρουσία των επισκεπτών ήταν ουσιαστική. Είναι σημαντικό που η παρουσίαση έγινε στη Θεσσαλονίκη. Οι πελάτες και συνεργάτες μας είχαν την δυνατότητα να δουν από κοντά μηχανήματα, νέες τεχνολογίες και τάσεις, κοντά στην πόλη τους. 
Οι επισκέπτες έδειξαν ουσιαστικό ενδιαφέρον, δεν ήρθαν απλά για ενημέρωση.
Συνολικά θα τη χαρακτήριζα μια επιτυχημένη εκδήλωση» και πρόσθεσε «Μετά από τόσο καιρό καραντίνας ήταν σημαντικό που η παρουσίαση έγινε δια ζώσης και όχι από το διαδίκτυο. Οι πελάτες είχαν ανάγκη την προσωπική επαφή και επικοινωνία».

DemoDays tessaloniki Graphcom